Za sve mame, za sve ljubitelje zdravog života, zdrave ishrane i fitnesa!

Čia semenke – kako ih pripremiti?

Čia semenke – kako ih pripremiti?

Često dobijam pitanja vezana za pripremu chia semenki. Ja ih jako često jedem u raznim kombinacijama, savršene su kako za doručak tako i za večeru ali i kao dezert. Čia semenke su pune proteina, vlakana, kalcijuma, antioksidanasa i omega-3 masih kiselina. Ne sadrže gluten što je za mene još jedan veliki plus u korist ovih fantastičnih semenki. Čia semenke na 100g imaju 16.5g proteina, 7.7mg gvožđa, 30.g masnoće, 34.4g vlakana i 1.6mg vitamina c. Odlične su za probavni sistem jer imaju probiotsko dejstvo, a jedna porcija dnevno dovoljna je da se organizam snabde neophodnom dnevnom količinom vlakana.

chia-semenke

Kako ja pripremam čia semenke?

Čia semenke obično potopim u vodu ili u sveže ceđeni sok. Takođe ih potapam u jogurt, bademovo ili obično mleko, kokosovo mleko…

Volim da ih jedem svakodnevno tako da uglavnom uveče potopim nekoliko velikih kašika u pola litra vode ili nečeg drugog po želji. Danas sam ih potopila u vodu a nekoliko kašika izblendiranog manga. Nakon sat vremena servirala sam ih u činijice sa mangom.

 To je ujedno bila i naša večera za večeras! Ana je smazala veću porciju od Marka.


Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.