Za sve mame, za sve ljubitelje zdravog života, zdrave ishrane i fitnesa!

Potaž od bundeve

Potaž od bundeve

Volite li bundevu? Moram biti u potpunosti iskrena i priznati vam da se bundeva nije baš tako često nalazila na našoj trpezi sve dok se nije rodilo moje prvo dete. A onda, praveći plan ishrane i redosled uvođenja namirnica, bundeva se našla među glavnim namirnicama. I baš je bundeva bila Markov prvi nemlečni obrok. Od tada bundevu pripremam mnogo češće i na mnogo načina i u raznim kombinacijama. Ja uvek ponavljam da ne volim neka komplikovana jela koja se pripremaju satima (dobro, volim sarme, ali kad mi ih spremi mama). Uvek gledam da izvučem maksimum iz namirnica koje imam i da ne provedem pola dana u kuhinji. 

Ovaj potaž vam neće trebati mnogo vremena, to jest najviše vremena će vam otići na čišćenje bundeve ukoliko želite, da kao i ja, potaž servirate u istoj. Malo sam se namučila ali dopala mi se reakcija dece, oduševili su se bundevom!

Trebaće vam:

  • bundeva po vašoj želji
  • luk crni
  • začini po želji
  • voda

Po želji jer ne znam na kakvu ćete bundevu naići 🙂 Moja je bila oko dva kilograma teška, verovatno bih iskoristila veći deo da je nisam dubila, ali mislim da sam uspela da izdubim polovinu. Prvo sam dinstala luk na malo ulja desetak minuta a zatim dodala sitno iseckanu bundevu i ostavila da se dinsta nekih pola sata na dvojci (moj šporet ima jačine od 1 do 9). Potom sam dodala vodu, s tim da sam postepeno dodavala kako ne bih preterala. Tako se potaž krčkao još nekih 15ak minuta a onda sam samo presula sve u blender i nakon blendiranja presula u bundevu. Začinila sam sa malo vegete i mikrobilja.

Po želji možete kombinovati još neko povrće.

Nadamse da sam vas inspirisala i da vam se dopada potaž od bundeve!

 



Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.